niedziela, 17 maja 2015

INFORMACJA!!!

Witajcie! Chociaż nie wiem czy mogę tak napisać gdyż nie mam nawet pewności, że ktoś to przeczyta... Najpierw sprawa najważniejsza. Znów pragnę Was przeprosić za to, że wczoraj nic się tu nie pojawiło, ale jak wyruszyłam z domu o godzinie 8.30 tak wróciłam o 01.00 w nocy. Nie  wiem czy sensowne jest dalsze tłumaczenie, ale chcę być z Wami szczera w stu procentach więc... Najpierw byłam na próbie, później przygotowywałam się na wesele, a następnie jak już się zapewne domyślacie pojechałam na to wesele... No więc jeszcze raz bardzo przepraszam, że niczego wczoraj nie wstawiałam...
Drugą rzeczą jest kolejne wyjaśnienie... Jeżeli ktoś to czyta to może zadaje sobie pytanie: "Dlaczego nie piszę tego wszystkiego w notce pod rozdziałem?" Już odpowiadam... Postanowiłam nie wstawiać kolejnych rozdziałów przez jakiś czas... I znów dociekliwi mogą spytać "Jaki jest tego powód?" Jest tylko jeden, jedyny... Nie mam dla kogo tego robić... Liczba wejść bardzo spadła, a komentarze nie pojawiają się w ogóle... Dlatego też postanowiłam "zawiesić bloga" i zrobić pewną ankietę do której Was odsyłam!
Nie zostaje mi nic innego jak tylko się pożegnać... Chcę zaznaczyć, że jest mi naprawdę przykro z tego powodu i przez dłuższy czas się nad tym zastanawiałam, ale w końcu doszłam do wniosku, że skoro nikogo nie interesuje dalszy ciąg opowiadania to nie ma sensu, żebym ja się tu wysilała i robiła coś tylko dla własnej satysfakcji... No nic. Bo zaraz się tu rozkleję, a tego bym nie chciała. Jeszcze raz odsyłam osoby czytające do ankiety, która znajduje się po prawej stronie na samej górze.

Pozdrawiam Was Bardzo Gorąco i mam nadzieję, że to jeszcze koniec... Ale! Wszystko w Waszych rękach! <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz