piątek, 27 lutego 2015

1200 wejść + LBA

Hej Haj Heloł! Jest mi niezmiernie miło zamieszczać taki post "przed czasem"... Nie dość, że blog cieszy się coraz większą popularnością to jeszcze zostałam nominowana do Liebster Award przez ann horan. Pozwolicie, że najpierw wyrażę swoją radość i wdzięczność dotyczącą liczby wejść i już za sekundkę odpowiem na pytania. Otóż kiedy zaglądam tutaj (kilkadziesiąt razy dziennie) to po prostu jestem w szoku... Kiedy prowadziłam pierwszego bloga o takiej liczbie wejść w tak krótkim czasie mogłam tylko pomarzyć nie mówiąc już o komentatorach... Z każdym rozdziałem przybywa coraz więcej nowych czytelników, którzy nie boją i nie wstydzą się wyrażać swoich opinii na dany temat... Jestem tak bardzo szczęśliwa, iż gdybym mogła się z Wami spotkać to zapewne wyściskałabym Was za wszystkie czasy... No, ale że niestety takiej możliwości jak na razie nie mam to pozwólcie, że prześlę Wam wirtualne uściski i buziaki! Nie będę już przedłużać i zabieram się za odpowiedzi...

1. Czy lubisz czytać, a jeśli tak to jaką książkę ostatnio przeczytałaś? 

Kocham czytać! Mój cały świat to książki! <3 Swoją przygodę z czytaniem zaczęłam już w wieku czterech lat (nie kłamię) i od tamtej pory cała moja rodzina nazywa mnie "molem książkowym".
Obecnie jestem w trakcie czytania dzieła Sophi Benett "Look" oraz "Niewiarygodne" Sary Shepard... Tak, czytam dwie książki naraz... (Mam nadzieję, że nie jestem jedyna...) A co do ostatnio przeczytanej książki... Była to lektura pt. "Stary człowiek i morze" i jedno co mogę powiedzieć o tej książce to nic z niej nie zrozumiałam... :/ Ale przeczytałam ją w ciągu jednego dnia więc przynajmniej nie zmarnowałam zbyt wiele czasu... No okej... Idźmy dalej...

2. Jaki film, który ostatnio oglądałaś zrobił na Tobie wrażenie?

No więc przez ferie obejrzałam dwa sezony serialu "Słodkie kłamstewka" i przyznam szczerze, że ogromnie mi się spodobał i gdybym tylko mogła obejrzałabym kolejne trzy sezony w góra trzy tygodnie, ale niestety muszę chodzić do gimnazjum i do muzyka i jeszcze się uczyć w dodatku... "Life is brutal..." :/ No, ale jeżeli chodzi o ostatnio obejrzany film, który zrobił na mnie wrażenie to z pewnością będzie to "Gwiazd naszych wina"... Pół filmu przepłakałam. (Nie powinno Was to dziwić... Już dość dobrze mnie znacie prawda?) Ale muszę przyznać, że zmusił mnie do głębokiej refleksji i na długo zostanie w moim umyśle, a także sercu... Jestem pewna, że książka jest równie piękna, dlatego już na nią poluję... Na szczęście urodzinki się zbliżają to przynajmniej będę miała za co ją kupić... :D  No, ale ja znów powracam do tematu książek = do pytania pierwszego, a powinnam już odpowiadać na trzecie...

3. Kto jest Twoim ulubionym artystą?

No tu chyba nie muszę zbyt dużo mówić... Kocham jednakowo dwa zespoły One Direction oraz... 5 Second of Summer! No ten drugi może być dla Was niespodzianką, ale dowiedziałybyście się już niedługo czytając moje opowiadanie... (Już nie spoileruję!) Moimi ulubionym artystą z 1D jest Harry Styles, a z 5SOS Ashton Irwin... Nie oznacza to, że innych członków zespołu nie lubię... Wcale, że nie... Każdego wręcz kocham! Jednak Harry i Ashton jakoś bardziej trafiają w moje gusta...

4. Czy masz ulubionego aktora/aktorkę?

Mam i ulubionego aktora i ulubioną aktorkę... Moim ulubionym aktorem jest Drev Van Acker *.*

Natomiast moją ulubioną aktorką jest Lucy Hale <3 

KOOOCHAM!!! 

5. Czy masz jakiś ulubiony sport?

Hmmmm... Nie żebym się jakoś tam pasjonowała czy coś w tym stylu, ale jeżeli chodzi o to w co najbardziej lubię grać na wuefie bez chwili zastanowienia odpowiadam siatkówka... 

6. Czy istnieje jakieś miejsce, w którym byłaś wiele razy i chętnie do niego wracasz?

Chyba nie mam takiego miejsca... Ogólnie rzecz biorąc wydaje mi się, że takie miejsca występują tylko i wyłącznie w opowiadaniach i filmach... 

7. Czy śpiewasz czasem pod prysznicem? 

Otóż... Mówiąc szczerze to ja śpiewam cały czas... W szkole, w muzyku, w domu, w kościele... Tam gdzie znajduję się ja, znajduje się też muzyka... Dlatego śpiewanie pod prysznicem u mnie jest czymś normalnym, a powiedziałabym nawet, że naturalnym...

8. Jak sobie wyobrażasz siebie za 15 lat?

Hmmm... Ja jako trzydziestoletnia kobieta... Kiedy zamknę oczy widzę piękny dom w górach, a w nim trochę już starszą mnie, mojego męża i dwójkę rozbrykanych dzieciaków... Zobaczymy co czas przyniesie i czy chociaż jedna wymieniona rzecz się spełni... :D 

9. Czy pamiętasz jakiś sen, który zrobił na Tobie szczególne wrażenie? 

Pamiętam bardzo dużo takich snów, aczkolwiek opiszę pokrótce tylko jeden najnormalniejszy... Jakieś dwa lata temu, kiedy przeogromnie szalałam na punkcie One Direction (teraz też za nimi szaleję, ale już w mniejszym stopniu trochę) przyśnił mi się pewien sen... Były wakacje... Ja jak zwykle spędzałam je u mojej siostry ciotecznej... Nagle ni stąd ni zowąd pojawia się cały zespół... Zaczynamy rozmawiać (oczywiście po polsku :D ) i w ogóle... Ostatnią rzeczą, którą z niego tak dobrze pamiętam to, to, że chłopcy wpisali nam się do pamiętników... Dosłownie... Tak... I to byłby jeden z moich normalniejszych snów... Chyba zaczniecie mnie uważać za jakąś psychiczną i przestaniecie czytać opowiadanie... Po co ja to pisałam?? :/ :D 

10. Jako dziecko byłaś grzeczna?

Hmmmh... W sumie to... I tak, i nie... Wiem, że kiedy miałam coś koło dwóch latek ściągnęłam ze stołu obrus, na którym stała świeżo zaparzona kawa i cała się na mnie wylała... Na szczęście obyło się bez jakichś brzydkich blizn... Miałam szczęście... Później w wieku czterech, może pięciu lat chowałam się w przeróżnych kątach w moim domu i bawiłam się w fryzjerkę "obcinałam sobie własnoręcznie włosy". Jednak kiedy zaczęłam uczęszczać do zerówki... Momencik... Nie... W zerówce też byłam trochę niegrzeczna... Nie lubiłam pisać literek, ale za to bardzo lubiłam się bawić... Ale moje beztroskie i "szalone" życie zakończyło się z dniem, w którym poszłam do pierwszej klasy. Od tamtej pory nie interesuje mnie nic innego tylko czytanie książek, odrabianie lekcji i uczenie się...

11. W jaką zabawę najchętniej bawiłaś się w dzieciństwie?

To jest bardzo dobre pytanie! Przyznam szczerze, że kiedy byłam mała lubiłam się bawić we wszystko... W chowanego, w berka, w ciuciubabkę itp... Bardzo miło kojarzy mi się każda z tych zabaw dlatego też nie potrafię wybrać tej jednej ulubionej... 

_________________________________________________________________________________

W tym poście jeszcze lepiej mnie poznaliście... Zawdzięczacie to kochanej ann, która sprawiła mi ogromną przyjemność, a zarazem wielkie zaskoczenie nominując moje opowiadanie... Ja z tego miejsca pragnę Ci Słonko bardzo gorąco podziękować... Nie wiem czym sobie zasłużyłam, no ale skoro zostałam nominowana to coś jednak jest w tych moich wypocinach... 

MOJE PYTANIA:

1. Od kiedy jesteś na bloggerze i jak się tu udzielasz?
2. Do jakich fandomów należysz?
3. Czy masz już wstępne plany na wakacje, jeśli tak to jakie? 
4. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
5. Książka godna polecenia...
6. Czy masz swój ulubiony film, jeśli tak to podaj tytuł.
7. Gatunek muzyki jakiej słuchasz...
8. Co lub kto daje Ci najwięcej szczęścia?
9. Jakie plany chciałabyś zrealizować w najbliższej przyszłości?
10. Twój ulubiony piosenkarz/piosenkarka; aktor/aktorka?
11. Najbardziej szaloną rzeczą, którą zrobiłeś w swoim życiu jest...?

BLOGI, KTÓRE NOMINUJĘ
5. Change

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz